شرایط مرجوعی کالا: چنانچه بعداز ثبت سفارش خود از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا دارید،درخواست خود را به واحد پشتیبانی موناکومارکت از طریق شماره تلفن 37288080 اطلاع دهید. اگر در هنگام تحویل از کالا های دریافتی خود ناراضی بودید،می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی موناکومارکت اطلاع دهید.پس از تایید نهایی توسط کارشناسان موناکومارکت مطابق آیین نامه مرجوعی،در صورت احراز شرایط،کالای مذکور مرجوع خواهد شد.


به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مدنظر قرار داد:


*موارد مربوط به سلامت کالاها،عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده،ناقص بودن سفارش،سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکالی به واحد پشتیبانی موناکومارکت اطلاع داده شود.


*اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده موناکومارکت را داشته باشد.

مراحل مرجوع نمودن کالا:


*ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی موناکومارکت با شماره تماس 37288080

*بررسی درخواست توسط کارشناسان موناکومارکت جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی

*تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشتrh

*تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان موناکومارکت و بازگشت به فروشگاه

*بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان موناکومارکت با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده

*در صورت تایید مرجوعی،وجه به اعتبار مشتری(کیف پول)در موناکومارکت باز گردانده می شود،در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای یک شنبه،پنج شنبه وجه برای مشتری واریز می گردد.